loading...

ام پی تری فول

 چرا شدی دوباره خیره به ساعت پاشو برو عزیزم با خیال راحت نمیگم هیچ جا که چجوری بهم کردی خیانت به سلامت ولی بهت کردم عادت به سلامت دلت منو باور نکرد به سلامت برو و اینجا برنگرد  تو جام

حسین بازدید : 91 سه شنبه 09 مهر 1398

 چرا شدی دوباره خیره به ساعت

پاشو برو عزیزم با خیال راحت

نمیگم هیچ جا که چجوری بهم کردی خیانت

به سلامت ولی بهت کردم عادت

به سلامت دلت منو باور نکرد

به سلامت برو و اینجا برنگرد

 

تو جام بیدار میشم تو نیستی پیشم

خوب هرجا رفته باشی برمی گردی بی شک

میدونی وقتی نیستی ردی مدی میشم

راستی تا صبح با موبایلت با کی حرف میزدی دیشب باورم نمیشه

هرکاری میکنم دوستم داشته باشه ولی آخرم نمیشه

 

به سلامت دلت منو باور نکرد

به سلامت برو و اینجا برنگرد

به سلامت دلت منو باور نکرد

به سلامت برو و اینجا برنگرد

تو می گفتی همیشه با همیم تا بمیریم

حالا مگه چی شده که میزاری میری

میگی که میری واسه ی همیشه

صدات میکنم اما دوباره میری

دوباره میری

به سلامت دلت منو باور نکرد

به سلامت برو و اینجا برنگرد

به سلامت دلت منو باور نکرد

به سلامت برو و اینجا برنگرد

 

musicesal.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

 

 







برچسب ها دانلود ریمیکس به سلامت ولی بهت کردم عادت کد پیشواز به سلامت ولی بهت کردم عادت ایرانسل دانلود آهنگ به سلامت ولی بهت کردم عادت با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ به سلامت ولی بهت کردم عادت دانلود آهنگ به سلامت ولی بهت کردم عادت کد پیشواز به سلامت ولی بهت کردم عادت همراه اول دانلود آهنگ جدید به سلامت ولی بهت کردم عادت لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو