loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ چشم انتظاری مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ یار من مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند یار یار,    ریمیکس اهنگ یار من مه

حسین بازدید : 115 دوشنبه 15 مهر 1398


,    دانلود آهنگ چشم انتظاری مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ یار من مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند یار یار
,    ریمیکس اهنگ یار من مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ اخه تو قشنگترینی تو مهربونترینی
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند و سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ واسه این دل شکستم تو پناه اخرینی
,    اهنگ معروف مهدی احمدوند
,    دانلود کامل اهنگ مهدی احمدوند درد

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%B1/

بازم عشقو بی قراری باز هی چشم انتظاری♫
بازم هر شب بترسم بری منو تنهام بذاری♫
بگو یار منی هر جا بودی چطور دل سنگمو ربودی♫
همون عشقی که تو خواب و تو رویا دیدم تو بودی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه منو نمی بینی و دل میسوزه♫
از دست تو دلگیرم چند روزه تو رو نمی بینیم و دل میسوزه♫
انقدر دنبال تو هی گشتم تا که تو رو پیدا کردم♫
انقدر تو رو دوست داره دلم که در دل روی تو وا کردم♫
آخه تو قشنگ ترینی تو مهربون ترینی♫
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی♫
بازم عشقو بی قراری باز هی چشم انتظاری♫
بازم هر شب بترسم بری منو تنهام بذاری♫
بگو یار منی هر جا بودی چطور دل سنگمو ربودی♫
همون عشقی که تو خواب و تو رویا دیدم تو بودی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه منو نمی بینی و دل میسوزه♫
از دست تو دلگیرم چند روزه تو رو نمی بینیم و دل میسوزه♫
انقدر دنبال تو هی گشتم تا که تو رو پیدا کردم♫
انقدر تو رو دوست داره دلم که در دل روی تو وا کردم♫
آخه تو قشنگ ترینی تو مهربون ترینی♫
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه♫
تو رو نمیبینم و دل میسوزه♫

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ چشم انتظاری مهدی احمدوند دانلود آهنگ یار من مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند یار یار ریمیکس اهنگ یار من مهدی احمدوند دانلود اهنگ اخه تو قشنگترینی تو مهربونترینی دانلود آهنگ مهدی احمدوند و سامان جلیلی دانلود اهنگ واسه این دل شکستم تو پناه اخرینی اهنگ معروف مهدی احمدوند دانلود کامل اهنگ مهدی احمدوند درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو