loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ چشم انتظار,    دانلود موزیک ویدیو سامان علی بخشی چشم انتظار,    دانلود اهنگ چشم انتظار ارشاد,    اهنگ چ

حسین بازدید : 168 دوشنبه 15 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ چشم انتظار
,    دانلود موزیک ویدیو سامان علی بخشی چشم انتظار
,    دانلود اهنگ چشم انتظار ارشاد
,    اهنگ چشم انتظار من نباش محال برگشتن من
,    دانلود آهنگ چشم انتظار من نباش سفر تمومی نداره
,    دانلود آهنگ سامان چشم انتظار دل بیقرار
,    دانلود آهنگ چشم انتظار هایده
,    متن آهنگ چشم انتظار سامان علی بخشی
,    دانلود آهنگ سامان علی بخشی خیال من با کیفیت 320


,   

 

https://music-fa.com/download-song/11713/

چشم انتظارِ من نباش… ●♪♫
سفر؛ تمومی نداره ●♪♫
عمرِ خوشی من و تو؛ دیگه دوومی نداره ●♪♫
چشم انتظارِ من نباش ●♪♫
قصه، به آخرش رسید ●♪♫
پرنده ی عاشقِ تو؛ شبونه از قفس پرید… پرید… ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ دیگه پشیمونم نکن ●♪♫
میونِ آغوشِ خودت، دوباره پنهونم نکن ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ جونِ منو به لب نیار ●♪♫
توو کوله بارِ سفرم؛ برای من نشون نذار ●♪♫
نگاتوُ به جاده ندوز… ●♪♫
امیدِ برگشتنی نیست! ●♪♫
نگو؛ چرا می خوای بری… ●♪♫
بعضی چیزا؛ گفتنی نیست ●♪♫


چشم انتظارِ من نباش ●♪♫
محاله برگشتنِ من… ●♪♫
عشقموُ از یادت ببر … ●♪♫
گناهشم؛ گردنِ من… من.. ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ دیگه پشیمونم نکن ●♪♫
میونِ آغوشِ خودت، دوباره پنهونم نکن ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ جونِ منو به لب نیار ●♪♫
توو کوله بارِ سفرم؛ برای من نشون نذار ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ دیگه پشیمونم نکن ●♪♫
میونِ آغوشِ خودت، دوباره پنهونم نکن ●♪♫
تورو خدا با گریه هات؛ جونِ منو به لب نیار ●♪♫
توو کوله بارِ سفرم؛ برای من نشون نذار ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ چشم انتظار دانلود موزیک ویدیو سامان علی بخشی چشم انتظار دانلود اهنگ چشم انتظار ارشاد اهنگ چشم انتظار من نباش محال برگشتن من دانلود آهنگ چشم انتظار من نباش سفر تمومی نداره دانلود آهنگ سامان چشم انتظار دل بیقرار دانلود آهنگ چشم انتظار هایده متن آهنگ چشم انتظار سامان علی بخشی دانلود آهنگ سامان علی بخشی خیال من با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو