loading...

ام پی تری فول

حال و هوای عالی نگم برات چه حالی جای همگی خالیهمش تو عشق و حالم بیخیالم که چه اتفاقی افتاده تو عالم همه چی سر جاشه معلومه چرا نباشهچه دلیلی داره که آدم رو به راه نباشهدل باید عین شاهین تو هوا رهاشه

حسین بازدید : 84 شنبه 27 مهر 1398

حال و هوای عالی نگم برات چه حالی جای همگی خالی
همش تو عشق و حالم بیخیالم که چه اتفاقی افتاده تو عالم

همه چی سر جاشه معلومه چرا نباشه
چه دلیلی داره که آدم رو به راه نباشه
دل باید عین شاهین تو هوا رهاشه

من از دم شکستم هر سدی که جلوم بود

http://entermusic.ir/

یه جاهایی رفتم که قبل من پلمپ بود
اصلا نذاشتم دلگیر شه روزگارم
چون قصد نداشتم هیچ موقع کم بیارم

==>> تکست اهنگ جای همگی خالی از اینتر موزیک <<==

حس پرواز مثل خون توی‌ رگام جاری هر روز
آرزوهام با منن بعد بیداریه هر روز
زندگی میکنم اندازه‌ صد سال در روز هر روز

من از دم شکستم هر سدی که جلوم بود
یه جاهایی رفتم که قبل من پلمپ بود
اصلا نذاشتم دلگیر شه روزگارم
چون قصد نداشتم هیچ موقع کم بیارم کم بیارم







برچسب ها موزیک ویدیو همش تو عشق و حالم بیخیالم آلبوم همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ با کیفبت اصلی همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ زیبای همش تو عشق و حالم بیخیالم کد آهنگ پیشواز همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ بیکلام همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود ترانه همش تو عشق و حالم بیخیالم اهنگ خام همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ جدید همش تو عشق و حالم بیخیالم با لینک مستقیم همش تو عشق و حالم بیخیالم متن آهنگ دانلود اهنگ قدیمی همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود موزیک همش تو عشق و حالم بیخیالم تکست آهنگ همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ mp3 همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آلبوم همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود ریمیکس همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ جدید همش تو عشق و حالم بیخیالم متن آهنگ همش تو عشق و حالم بیخیالم دانلود آهنگ همش تو عشق و حالم بیخیالم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو