loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ من اینو میدونم ماکان بند,    با تو آرومم ماکان بند,    متن اهنگ خانومم ماکان بند,    دانلود اهنگ ماکان بند خانومم,  

حسین بازدید : 64 یکشنبه 28 مهر 1398


,    متن اهنگ من اینو میدونم ماکان بند
,    با تو آرومم ماکان بند
,    متن اهنگ خانومم ماکان بند
,    دانلود اهنگ ماکان بند خانومم
,    دیوونتم عشق پر احساسم ماکان بند
,    دانلود آهنگ تویی خانومم از ماکان بند
,    متن آهنگ پنجره از ماکان بند
,    متن آهنگ شیک ماکان بند
,    متن آهنگ دیوونه بازی ماکان بند

,   

https://mizbanmusic.com/lyrics/macan-band-ba-to-aroomam/

دیوونتم عشق پُر احساسم
میدونم اینو که نباشی هوا نیست واسم
بیا دلو بده به عمق احساسم
میدونم اینو که نباشی هوا نیست واسم
من اینو میدونم با تو آرومم
اسمتو میارم همه جا میگم
تویی ، تویی خانومم
من اینو میدونم با تو آرومم
اسمتو میارم همه جا میگم
تویی ، تویی خانومم

متن آهنگ با تو آرومم از ماکان بند

Macan Band – Ba To Aroomam – lyrics

اگه من تو رو میخوامت
میخوامت نمیشم بیخیالت
بیخیال درد و بد بیاری
تویی که خنده رو رو لبم میاری هی..
دیوونتم عشق پُر احساسم
میدونم اینو که نباشی هوا نیست واسم
بیا دلو بده به عمق احساسم
میدونم اینو که نباشی هوا نیست واسم
من اینو میدونم با تو آرومم
اسمتو میارم همه جا میگم
تویی ، تویی خانومم
من اینو میدونم با تو آرومم
اسمتو میارم همه جا میگم
تویی ، تویی خانومم

این متن مربوط به آهنگ زیر است:







برچسب ها متن اهنگ من اینو میدونم ماکان بند با تو آرومم ماکان بند متن اهنگ خانومم ماکان بند دانلود اهنگ ماکان بند خانومم دیوونتم عشق پر احساسم ماکان بند دانلود آهنگ تویی خانومم از ماکان بند متن آهنگ پنجره از ماکان بند متن آهنگ شیک ماکان بند متن آهنگ دیوونه بازی ماکان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو