loading...

ام پی تری فول

یاریما دمیشم منه ساز آلسین اونو چالیم دردی غمیم آزالسین مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین علی بالا باشماخلارین یاغلارام علی بالا اوستونه گول باغلارام علی بالا گدیرسن تز

حسین بازدید : 585 یکشنبه 28 مهر 1398

یاریما دمیشم منه ساز آلسین

اونو چالیم دردی غمیم آزالسین

مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین

مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین

علی بالا باشماخلارین یاغلارام

علی بالا اوستونه گول باغلارام

علی بالا گدیرسن تز قائیت گل

 

سنه قوربان دستمال آلیب آغلارام

علی بالا کوینئی یاشیل اوغلان

سنه قوربان عجب یاراشیر اوغلان

سنی الله بو دربنده آز گت گل

سنه قوربان آنام ساواشیر اوغلان

علی بالا دالان اوسته دالان وار

علی بالا دالاندا یر سالان وار

آهنگ علی بالا باشماخلارین یاغلارام از رحیم شهریاری

علی بالا گدیرسن تز قایت گل

سنه قوربان گوزی یولدا قالان وار

متن آهنگ علی بالا رحیم شهریاری

یاریما دمیشم منه ساز آلسین

اونو چالیم دردی غمیم آزالسین

مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین

مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین

علی بالا باشماخلارین یاغلارام

علی بالا اوستونه گول باغلارام

آهنگ گل گوروشه رحیم شهریاری

علی بالا گدیرسن تز قائیت گل

سنه قوربان دستمال آلیب آغلارام

علی بالا کوینئی یاشیل اوغلان

سنه قوربان عجب یاراشیر اوغلان

سنی الله بو دربنده آز گت گل

سنه قوربان آنام ساواشیر اوغلان

علی بالا دالان اوسته دالان وار

علی بالا دالاندا یر سالان وار

علی بالا گدیرسن تز قایت گل

سنه قوربان گوزی یولدا قالان وار

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ علی بالا ترجمه فارسی آهنگ علی بالا دانلود اهنگ علی بالا جدید آهنگ قدیمی آذری علی بالا آهنگ علی بالا با صدای رحیم شهریاری آهنگ علی بالا باشماخلارو یاغلارام اهنگ ترکی علی بابا دانلود اهنگ ترکی یاریما دمیشم منه ساز السین دانلود آهنگ رحیم شهریاری یاریما دمیشم منه ساز آلسین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو