loading...

ام پی تری فول

پشت سر پشت سر پشت سر جهنمه رو به رو رو به رو قتلگاه آدمه روح جنگل سیاه با دست شاخه هاش داره روحمو از من میگیره تا یه لحظه میمونم جغدا تو گوش هم میگن پلنگ زخمی میمیره راه رفتن دیگه نیست حجله ی پوسید

حسین بازدید : 98 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399

پشت سر پشت سر پشت سر جهنمه رو به رو رو به رو قتلگاه آدمه
روح جنگل سیاه با دست شاخه هاش داره روحمو از من میگیره
تا یه لحظه میمونم جغدا تو گوش هم میگن پلنگ زخمی میمیره
راه رفتن دیگه نیست حجله ی پوسیدن من جنگل تیره
پشت سر پشت سر پشت سر جهنمه رو به رو رو به رو قتلگاه آدمه


قلب ماه سر به زیر به دام شاخه ها اسیر غروبشو من میبینم
ترس رفتن تو تنم وحشت موندن تو دلم خواب برگشتن میبینم
هر قدم به هر قدم لحظه به لحظه سایه ی دشمن میبینم
پشت سر پشت سر پشت سر جهنمه رو به رو رو به رو قتلگاه آدمه
پشت سر پشت سر پشت سر جهنمه رو به رو رو به رو قتلگاه آدمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو