loading...

ام پی تری فول

  اولش باور نکردم اونم انگار عاشقم بود هرچی از دلش بهم گفت حرفای دل خودم بود وقتی دستاشو گرفتم خودشو دید تو نگاهم اولش باور نمیکرد من تو عشق زیاده خواهمhttps://hizhamusic.i   عاشقم بمون ه

حسین بازدید : 85 دوشنبه 29 مهر 1398

 

اولش باور نکردم اونم انگار عاشقم بود
هرچی از دلش بهم گفت حرفای دل خودم بود
وقتی دستاشو گرفتم خودشو دید تو نگاهم
اولش باور نمیکرد من تو عشق زیاده خواهم

https://hizhamusic.i

 

عاشقم بمون همیشه باورم همیشگی شه
فرق بود و نبودت فرق مرگ و زندگیشه
فرق بود و نبودت فرق مرگ و زندگیشه

 

آهنگ شادمهر عقیلی به نام همیشگی
گاهی میترسم که شاید کل شهر با من رقیبه
تو که میدونی چی میگم غیر از این باشه عجیبه
بی دلیل یا بی اراده نگرانم میشی گاهی
پای عشق باشه عزیزم خودتم زیاده خواهی







برچسب ها دانلود آهنگ گاهی میترسم از شادمهر دانلود اهنگ همیشگی شادمهر با کیفیت 320 دانلود آهنگ شادمهر اولش باور نکردم دانلود اهنگ شادمهر اهنگ همیشگی دانلود آهنگ همیشگی از شادمهر عقیلی با لینک مستقیم دانلود آهنگ همیشگی شادمهر دانلود موزیک ویدیو شادمهر عقیلی عاشقم بمون همیشه دانلود آهنگ پیشم بمون همیشه باورم همیشگی شه متن آهنگ همیشگی شادمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو