loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ مجید یحیایی با تو پاییز گذشته,    دانلود آهنگ مجید یحیایی ببار بارون بزار غمام,    دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته,  

حسین بازدید : 137 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجید یحیایی با تو پاییز گذشته
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی ببار بارون بزار غمام
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی صدای بادو بارون
,    مجید یحیایی میبینمتون تو بارون
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی اروم اروم
,    مجید یحیایی قدیمی
,    دانلود اهنگ ببار بارون بزار غمامو من فراموش کنم

,   

 

متن آهنگ

صدای باد و بارون اومد توی خیابون

اشکم داره میریزه بشور چشام و بارون

چشم انتظار دیدن

از زندگی بریدم

انگار خدا نمیخواد

بازم تو رو ببینم

 اخه تو هنوز عشق منی نکنه بری دلم و بشکنی

هنوزم طرز نگات و دوس دارم خنده با اشک چشات و دوس دارم

با چه بهونه داری کجا میری نمیخوام بهم بگی مسافری

واسه عشقمون همش دلواپسم بدون که اگه بری یه بی کسم

http://nakaman.org

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ مجید یحیایی با تو پاییز گذشته دانلود آهنگ مجید یحیایی ببار بارون بزار غمام دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته دانلود آهنگ مجید یحیایی صدای بادو بارون مجید یحیایی میبینمتون تو بارون دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی دانلود اهنگ مجید یحیایی اروم اروم مجید یحیایی قدیمی دانلود اهنگ ببار بارون بزار غمامو من فراموش کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو