loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ یه جوری نگام کن حمید هیراد,    اهنگ کامل جوری نگام کن حمید هیراد,    دانلود آهنگ حمید هیراد جوری نگام کن کامل,    دانلود آه

حسین بازدید : 55 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود اهنگ یه جوری نگام کن حمید هیراد
,    اهنگ کامل جوری نگام کن حمید هیراد
,    دانلود آهنگ حمید هیراد جوری نگام کن کامل
,    دانلود آهنگ کامل جوری نگام کن هیراد
,    دانلود آهنگ جوری نگام کن که دلم بلرزه وقتی نیستی
,    دانلود اهنگ جوری نگام کن
,    دانلود آهنگ جوری نگام کن از حمید هیراد
,    دانلود جوری نگام کن حمید هیراد
,    اهنگ یه جوری نگام میکنی

 

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%DA%A9/

جوری نگام کن که دلم بلرزه وقتی نیستی
جوری صدام کن که دلم بسوزه وقتی هیچی♪♪♫♫♪♪♯
جز تو نمیتونه ساکتم کنه گلم میدونی
دلتنگتم من کاش میشد کنار من بمونی
تو پیش اونی ولی من بهونتو میگیرم
تو خواب چشمات ولی من منتظرت میشینم♪♪♫♫♪♪♯
شبا که سرما میزنه باز به تموم جونم
شبا که سرما میزنه به تموم جونم
نیستی ببینی کنار تخت تو میمونم

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ یه جوری نگام کن حمید هیراد اهنگ کامل جوری نگام کن حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد جوری نگام کن کامل دانلود آهنگ کامل جوری نگام کن هیراد دانلود آهنگ جوری نگام کن که دلم بلرزه وقتی نیستی دانلود اهنگ جوری نگام کن دانلود آهنگ جوری نگام کن از حمید هیراد دانلود جوری نگام کن حمید هیراد اهنگ یه جوری نگام میکنی دانلود اهنگ یه جوری نگام کن که دلم واشه یه جوری نگام کن بریزه دلم اهنگ حمیدهیراد جوری نگام کن حمید هیراد جدید دانلود رایگان آهنگهای حمید هیراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو