loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ تابوت منو جای بلندی بنهید,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید از غلامحسین نظری,  

حسین بازدید : 684 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود آهنگ تابوت منو جای بلندی بنهید
,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید
,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید از غلامحسین نظری
,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید اسلام نظری
,    دانلود آهنگ بندری تابوت مرا جای بلندی بنهید
,    اهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید غلامحسین نظری
,    آهنگ تابوت مرا تا جای دوری ببرید
,    اهنگ افغانی تابوت مرا جای بلندی بگذارید
,    دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید یا مولا
,   
,   

ای ماه جهان به ماه من می مانی
ای شب تو به روزگار من میمانی
ای ابر سیه تو با همه ناله و آه
بر دیده ی اشکبار من می مانی
یا مولا دلم تنگ اومده
شیشه ی دلم ای خدا زیر سنگ اومده
باران و برادران مرا یاد کنید
با نغمه ی یا علی دلم شاد کنید
تابوت مرا جای بلندی بنهید
شاید که رسد باد وطن بر بدنم
هنگام شهادتین من بنویسید
الله و محمد و علی بر کفنم
یا مولا دلم تنگ اومده
شیشه ی دلم ای خدا زیر سنگ اومده

http://music.iranseda.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ تابوت منو جای بلندی بنهید دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید از غلامحسین نظری دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید اسلام نظری دانلود آهنگ بندری تابوت مرا جای بلندی بنهید اهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید غلامحسین نظری آهنگ تابوت مرا تا جای دوری ببرید اهنگ افغانی تابوت مرا جای بلندی بگذارید دانلود آهنگ تابوت مرا جای بلندی بنهید یا مولا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو