loading...

ام پی تری فول

   آی خدا دلم گرفته من دیگه طاقت ندارم همه زندگیم تباه شد دیگه دارم کم میارم  غم و غصه درد و حسرت توی قلبم خونه لونه  شب و روزا با نبودش پر گریه پر درده دیگه دستاشو ندارم دیگه

حسین بازدید : 129 پنجشنبه 09 آبان 1398

 

 آی خدا دلم گرفته من دیگه طاقت ندارم

همه زندگیم تباه شد دیگه دارم کم میارم

 غم و غصه درد و حسرت توی قلبم خونه لونه

 شب و روزا با نبودش پر گریه پر درده

دیگه دستاشو ندارم دیگه قلبش مال من نیست

 حالا باید تو نبودش خودمو بغل بگیرم

topseda.ir


♫♫♫

میدونم برنمیگیرده میدونم که عاشقم نیست

میدونم تا آخر عمر توی تنهایی اسیرم

آی خدا دلم گرفته میدونی طاقت ندارم

غم و غصه درد و حسرت توی قلبم لونه کرده

شبو روزام با نبودش پر گریه پر درده

دیگه دستاشو ندارم دیگه قلبش مال من نیست

حالا باید تو نبودش خودمو بغل بگیرم







برچسب ها دانلود اهنگ ای خدا دلم گرفته من دیگه طاقت ندارم دانلود آهنگ دلم گرفته آسمون از مرتضی سرمدی دانلود دکلمه تمومش کن از مرتضی سرمدی اهنگ دلم گرفته ای خدا از ادمای این دیار آی خدا دلم گرفته اهنگ دلم گرفته خدا دانلود اهنگ ای خدا دلم گرفته نمیدونی چه غریبم اهنگ خدا دلم گرفته برس به دادم دانلود آهنگ احساسی دلم گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو