loading...

ام پی تری فول

,    تکست اهنگ گرشا رضایی نرو,    دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام نرو,    متن آهنگ گرشا رضایی,    متن نرو نرو,    دانلود اهنگ ع

حسین بازدید : 155 یکشنبه 12 آبان 1398



,    تکست اهنگ گرشا رضایی نرو
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام نرو
,    متن آهنگ گرشا رضایی
,    متن نرو نرو
,    دانلود اهنگ عشق بیزارم گرشا رضایی
,    آهنگ جدید گرشا رضایی مجرم
,    بهترین آهنگ گرشا رضایی
,    گرشا رضایی جدیدترین اهنگ
,    ریمیکس آهنگ های گرشا رضایی

من از هوای بی تو بیزارم به بودنت یه عمر بیمارم بالاتر از جونم عزیزه من دوست دارم دوست دارم
بدونه تو میدونی میمیرم من به هوای تو گرفتارم
تمومه دنیای من این حرف دوست دارم دوست دارم

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو
بمون بمون به حرمته روزایه رفتمون نذار بیفتم از نفس بمون منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

تکست آهنگ نرو گرشا رضایی

نذار دلم بمیره بشکنه بسوزه باز نذار که غم بیاد دوباره باز
بشینه جات بشه واسم دلیله گریه یاد خنده هات یاد خنده هات خنده هات

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو
بمون بمون به حرمته روزایه رفتمون نذار بیفتم از نفس بمون منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

https://www.faratext.com







برچسب ها تکست اهنگ گرشا رضایی نرو دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام نرو متن آهنگ گرشا رضایی متن نرو نرو دانلود اهنگ عشق بیزارم گرشا رضایی آهنگ جدید گرشا رضایی مجرم بهترین آهنگ گرشا رضایی گرشا رضایی جدیدترین اهنگ ریمیکس آهنگ های گرشا رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو