loading...

ام پی تری فول

تک و تنهام بمون بعد تو نمیخوام بمونآخه نفسیمی تو همه کسمی هیشکی نمیشه مثلموناسم تو بود که رو لبه حالت نگاتو میخوامواسه همینه که دوست دارمت دیگه هیشکی نمیرسه به پام وای بمون واسم بانمک حساسمعاشقت شدم

حسین بازدید : 119 چهارشنبه 17 مهر 1398

تک و تنهام بمون بعد تو نمیخوام بمون
آخه نفسیمی تو همه کسمی هیشکی نمیشه مثلمون
اسم تو بود که رو لبه حالت نگاتو میخوام
واسه همینه که دوست دارمت دیگه هیشکی نمیرسه به پام

وای بمون واسم بانمک حساسم
عاشقت شدم آخه دیوونه من که با تو رو راستم
باز پیشت قفلم دیدی که بهت گفتم
عاشقت شدم یاد هیچ کسی غیر تو نمیافتم

تکست آهنگ کوک از اروان


به تو نزدیکم خوب میدونی چی میگم
با تو خوب میشه حالمو انگاری یکی دیگم
رو چشات زومم باشی پیشم آرومم
از همه دل بریدم تنها با تو میمونم

وای بمون واسم بانمک حساسم
عاشقت شدم آخه دیوونه من که با تو رو راستم
باز پیشت قفلم دیدی که بهت گفتم
عاشقت شدم یاد هیچ کسی غیر تو نمیافتم

 

 

دانلود آهنگ اروان به نام کوک
https://www.balmusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%DA%A9/

DownloadSong By Ervan Called kook کوک از اروان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو