loading...

ام پی تری فول

قیافه های غم زده آدمکای پس زده چشماشون از عشق کور شده نمیدونن چه ها شده  بازم شکسته قلباشون از دست یه بی معرفت کسی که ذره ای نداره تو وجودش درک و فهم دانلود آهنگ نمیفهمه که من

حسین بازدید : 83 دوشنبه 13 آبان 1398

قیافه های غم زده آدمکای پس زده

چشماشون از عشق کور شده

نمیدونن چه ها شده 

بازم شکسته قلباشون از دست یه بی معرفت

کسی که ذره ای نداره تو وجودش درک و فهم

دانلود آهنگ نمیفهمه که من واسش میخونم از امید عامری

نمیفهمه که من واسش میخونم

http://nakaman2.ir/

نمیفهمه که من به پاش میمونم

نمیفهمه که من عاشق شدم

نمیفهمه که قلبم واسه اونه

نمیتونه تنها بمونه

نمیشه از عشق بی تو بخونه

دانلود آهنگ نمیفهمه که من واسش میخونم از امید عامری

کاش میشد دوباره چشماشو ببینم

چشماشو ببینم

کاش میشد دوباره دستاشو بگیرم

کاش میفهمید که بدون اون میمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ امید عامری نمیفهمه دانلود آهنگ نمیفهمه که من واسش میخونم امید عامری امید عامری نگو دیره دانلود اهنگ امید عامری انتظار دانلود آهنگ امید عامری دل من دانلود آهنگ دیوونه امید عامری امید عامری عاشقتم دانلود آهنگ امید عامری یاد تو دانلود آهنگ امید عامری برو برو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو