loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی لحظه ی رفتن رسید,    دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی دلتنگم,    میثم عبدالمالکی گرگ,    اهنگ قدیمی میثم عبدالما

حسین بازدید : 242 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی لحظه ی رفتن رسید
,    دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی دلتنگم
,    میثم عبدالمالکی گرگ
,    اهنگ قدیمی میثم عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته
,    دانلود اهنگ دروغ بود عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ دوست دارم خدایی علی عبدالمالکی
,    میثم عبدالمالکی به آخرش رسیدم
,    دانلود آلبوم دوست دارم خدایی از میثم عبدالمالکی
,   

https://melodybaz.com

لحظه رفتن رسید دیگه نمیبینمت

ببخش اگه یه وقتی من تو رو آزردمت

بدی و خوبی دیدی دارم میرم حلال كن

سخته ازت جدا شم كاشكی نمیدیدمت

گریه نكن گریه نكن منم داره گریم میگیره

گریه نكن گریه نكن الهی كه عشقت بمیره

دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی گریه نکن

لحظه رفتن رسید دیگه نمیبینمت

ببخش اگه یه وقتی من تو رو آزردمت

بدی و خوبی دیدی دارم میرم حلال كن

سخته ازت جدا شم كاشكی نمیدیدمت

گریه نكن گریه نكن منم داره گریم میگیره

گریه نكن گریه نكن الهی كه عشقت بمیره

 

 

 

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی لحظه ی رفتن رسید دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی دلتنگم میثم عبدالمالکی گرگ اهنگ قدیمی میثم عبدالمالکی دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته دانلود اهنگ دروغ بود عبدالمالکی دانلود اهنگ دوست دارم خدایی علی عبدالمالکی میثم عبدالمالکی به آخرش رسیدم دانلود آلبوم دوست دارم خدایی از میثم عبدالمالکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو