loading...

ام پی تری فول

تکست / متن آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابریLyrics Music Masoud Saberi Ye Joori Mikhametتکست / متن آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابریترانه و شعر آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابرییه جوری میخوامت که فکرشم ن

حسین بازدید : 111 سه شنبه 21 آبان 1398



تکست / متن آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری

Lyrics Music Masoud Saberi Ye Joori Mikhamet

تکست / متن آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری

ترانه و شعر آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری

یه جوری میخوامت که فکرشم نمیکنی
افتادم تو دامت داری دیوونه م میکنی

یه جوری وابستت شده این دله لامصب
که هیچ کسی به غیرِ تو نمیاد به چشام اصلا



ای وای به چشماتو اون نگاه گیراتو
اون قلبه پُر احساسو پاکت

ای وای به لبخندت این دل میشه هی تنگت
نگم واست چه حسی دارم بهت

ای وای به چشماتو اون نگاه گیراتو
اون قلبه پُر احساسو پاکت

ای وای به لبخندت این دل میشه هی تنگت
نگم واست چه حسی دارم بهت

تکست آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری

دلم رفت برات آخ بشم عشقم فدات
من هواتو دارمو یکمی هوامو داشته باش

دیوونته دله من قربونت برم
جون و دله منی ازم دل نکنی

من گرفتار توام و تو هم میدونی حاله دلمو
تو یه دریایی و من میخوام که غرقت بشمو

ای وای به چشماتو اون نگاه گیراتو
اون قلبه پُر احساسو پاکت

ای وای به لبخندت این دل میشه هی تنگت
نگم واست چه حسی دارم بهت

ای وای به چشماتو اون نگاه گیراتو
اون قلبه پُر احساسو پاکت

ای وای به لبخندت این دل میشه هی تنگت
نگم واست چه حسی دارم بهت

faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری با کیفیت 320 کد پیشواز یه جوری میخوامت مسعود صابری همراه اول کد پیشواز یه جوری میخوامت مسعود صابری ایرانسل دانلود آهنگ جدید یه جوری میخوامت مسعود صابری لینک مستقیم متن و شعر آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری دانلود ریمیکس یه جوری میخوامت مسعود صابری دانلود آهنگ یه جوری میخوامت مسعود صابری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو