loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ این بار عشقه که تصمیم میگیره,    واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم,    اهنگ یوسف بهراد واسم مهم شدی,   

حسین بازدید : 129 جمعه 24 آبان 1398


,    دانلود آهنگ این بار عشقه که تصمیم میگیره
,    واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم
,    اهنگ یوسف بهراد واسم مهم شدی
,    دانلود اهنگ واسم مهم شدی یوسف بهراد
,    دانلود اهنگ واسم مهم شدی مهمتر از خودم
,    دانلود کامل اهنگ واسم مهم شدی یوسف بهراد
,    اهنگ های یوسف بهراد
,    دانلود اهنگ یوسف بهراد
,    آهنگ واسم مهم شدی مهمتر از خودم
,   

http://tabamusic.com/%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A8%D8%B2%D9%86/

چی توی آهنگ صدای توئه که تا این اندازه واسم عزیزه
اسممو خیلیا صدا میزنن اما تو که میگی دلم میریزه دلم میریزه
میدونی هر چی و کجا باید گفت تنها دلیل حال خوب منی

اسممو این دفعه تو گوشم بگو خیلی قشنگ منو صدا میزنی صدا میزنی
واسم مهم شدی مهم تر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم
عقل و دلم امروز تسلیم تقدیره این بار عشقه که تصمیم میگیره تصمیم میگیره

دانلود آهنگ یوسف بهراد حرف بزن

تو تو بهترین حادثه عمرمی که تو درست ترین لحظه رسیدی
دیوونه خودت میشدی اگه با چشمای من خودت و میدیدی
حرف بزن با خنده هات حالمو زیر و رو کن اشکام از خوشحالی بی ارادست
کی باور میشه که این همه حس ادامه یه ارتباط سادست

واسم مهم شدی مهم تر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم
عقل و دلم امروز تسلیم تقدیره این بار عشقه که تصمیم میگیره تصمیم میگیره
واسم مهم شدی مهم تر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم
عقل و دلم امروز تسلیم تقدیره این بار عشقه که تصمیم میگیره تصمیم میگیره
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ این بار عشقه که تصمیم میگیره واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم من که عاشق نمیشدم اهنگ یوسف بهراد واسم مهم شدی دانلود اهنگ واسم مهم شدی یوسف بهراد دانلود اهنگ واسم مهم شدی مهمتر از خودم دانلود کامل اهنگ واسم مهم شدی یوسف بهراد اهنگ های یوسف بهراد دانلود اهنگ یوسف بهراد آهنگ واسم مهم شدی مهمتر از خودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو