loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ علی لهراسبی بیا تا کفترا دورت بگردن,    اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی,    دانلود آهنگ عطر نرگس علی لهراسبی

حسین بازدید : 156 یکشنبه 03 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی بیا تا کفترا دورت بگردن
,    اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ عطر نرگس علی لهراسبی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون
,    دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر
,    به من بگو کدوم هفته کدوم روز
,    کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
,    عطر نرگس طبیعی
,   

 

http://www.myfaza2music.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%84%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D9%86%D8%B1%DA%AF%D8%B3/

 

تو رو حتی تو رویامم ندیدم
ولی یه عمره جات خالیه پیشم
ندیدمت چه احساس غریبی
ندیدم و برات دلتنگ میشم
فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
کجا منتظر رسیدنت شم
میخوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومدنت شم
سپردی دست کی پیراهنت رو
که یه عمر برامون نمیاره
چه بوی نرگسی می پیچه اینجا
اگه این باد سرگردون بذاره
بیا تا کفترا دورت بگردن
براشون هر قدم دونه بپاشی
چراغون میکنم پس کوچه ها رو
شاید قسمت بشه این جمعه باشی
فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
کجا منتظر رسیدنت شم
میخوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومدنت شم
سپردی دست کی پیراهنت رو
که یه عمر برامون نمیاره
چه بوی نرگسی می پیچه اینجا
اگه این باد سرگردون بذار







برچسب ها دانلود آهنگ علی لهراسبی بیا تا کفترا دورت بگردن اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی دانلود آهنگ عطر نرگس علی لهراسبی با کیفیت 320 دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر به من بگو کدوم هفته کدوم روز کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز عطر نرگس طبیعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو