loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسفر,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسرم,    دانلود اهنگ همسفر سرت سلامت,    دانلود آهنگ جدی

حسین بازدید : 212 شنبه 09 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسفر
,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسرم
,    دانلود اهنگ همسفر سرت سلامت
,    دانلود آهنگ جدید همسفر از مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ همسرم همسفر من
,    اهنگ جدید مرتضی سرمدی
,    اهنگ مرتضی سرمدی
,    دانلود آهنگ همسفر مرتضی پاشایی
,    اهنگ همسفر مرتضی پاشایی
,   
,   

http://tabamusic.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1/

متن آهنگ همسفر مرتضی پاشایی

من همسفر زوزه تنهایی بادم
که دل به دل بی خبر از عشق تو دادم دل به تو دادم
آواره دنیای پر از ترس چشاتم
کی غیر از تو میتونه بشه راه نجاتم دل به تو دادم
تو که یه قطره بارونی غم منو نمیدونی کنار من نمیمونی
تو که ازم گریزونی تو دل دریا مهمونی کنار من نمیمونی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی همسفر

من تو شب تنهایی تو ناله دردم
نفرین شده دائمی این شب سردم با تو چه کردم
تو با منو این قصه غریبی مثه خوابی
تو تو عطش خستگیام مثل سرابی تو مثل خوابی
تو که یه قطره بارونی غم منو نمیدونی کنار من نمیمونی
تو که ازم گریزونی تو دل دریا مهمونی کنار من نمیمونی
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

تو که یه قطره بارونی غم منو نمیدونی کنار من نمیمونی مرتضی پاشایی

 







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسفر دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همسرم دانلود اهنگ همسفر سرت سلامت دانلود آهنگ جدید همسفر از مرتضی پاشایی متن آهنگ همسرم همسفر من اهنگ جدید مرتضی سرمدی اهنگ مرتضی سرمدی دانلود آهنگ همسفر مرتضی پاشایی اهنگ همسفر مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو