loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ هوا دو نفرست فتاح فتحی,    دانلود آهنگ هوا دو نفرست هلن,    دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست تو جونی تو نفس,    دانلود اهنگ هوا ه

حسین بازدید : 85 دوشنبه 18 آذر 1398


,    متن اهنگ هوا دو نفرست فتاح فتحی
,    دانلود آهنگ هوا دو نفرست هلن
,    دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست تو جونی تو نفس
,    دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست تو جونمی تو نفس
,    دانلود آهنگ هوا دو نفرست تو نیستی پیش من
,    آهنگ هوا دو نفرست امشب
,    متن آهنگ هوا دو نفرست
,    دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست از رضا مریدی
,    دانلود آهنگ هوا دو نفرست امشب از هلن
,   
,   

 

 

متن آهنگ فتاح فتحی به نام هوا دونفرست

وقتی دلم پره بارون که میزنه

هم صحبت منم تنهایی منه

مثل دیوونه ها حالم چه مسخره است

وقتی تو نیستی و هوا دونفرست

هوا دونفرست با اون قدم بزن

باهاش برو نترس با من بهم بزن

دوسش که داری و اونم تورو میخواد

میتونی از من عاشق بدت بیاد

تگ دوم آهنگ

من میکشم کنار از روزگار تو

پاییز من برو سر کن بهار تو

این قلب خسته ام ناگفته هاش و گفت

بارون که گرفت یاد منم بیافت

هوا دونفرست با اون قدم بزن

باهاش برو نترس با من بهم بزن

دوسش که داری و اونم تورو میخواد

میتونی از من عاشق بدت بیاد

 

 







برچسب ها متن اهنگ هوا دو نفرست فتاح فتحی دانلود آهنگ هوا دو نفرست هلن دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست تو جونی تو نفس دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست تو جونمی تو نفس دانلود آهنگ هوا دو نفرست تو نیستی پیش من آهنگ هوا دو نفرست امشب متن آهنگ هوا دو نفرست دانلود اهنگ هوا هوای دو نفرست از رضا مریدی دانلود آهنگ هوا دو نفرست امشب از هلن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو