loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ این دل بی قرارم معین,    متن آهنگ معین دشمن اگه هزار هزار ,    متن آهنگ قدیمی معین خودم میام میبرمت,    آه

حسین بازدید : 246 دوشنبه 25 آذر 1398


,   
,    متن آهنگ این دل بی قرارم معین
,    متن آهنگ معین دشمن اگه هزار هزار
,    متن آهنگ قدیمی معین خودم میام میبرمت
,    آهنگ دشمن اگه هزار هزار معین
,    متن آهنگ دشمن اگه هزار هزار
,    ریمیکس اهنگ معین دشمن اگه هزار هزار
,    متن آهنگ ریمیکس معین خودم میام میبرمت
,    ریمیکس خودم میام میبرمت
,    متن رایگان آهنگ دشمن اگه هزار هزار
,    متن آهنگ
,        ,   

 

دشمن اگه هزار هزار
فشنگاشون قطار قطار
حلقه به دورت بزنن
صد تا با سي صد تا سوار
خودم ميام مي برمت
با يک نگاه مي دزدمت
خودم مي يام مي برمت
با يک نگاه مي دزدمت

اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
براي ديدن تو
نفسم داره مي گيره
نفسم داره مي گيره

قد نگو نگو نگو . سرو خرامانه
چشم نگو نگو نگو . نرگس مستانه
لب نگو نگو نگو . غنچه ي خندانه
دل نگو نگو نگو . خيلي پريشانه

اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
براي ديدن تو
نفسم داره مي گيره
نفسم داره مي گيره

اميد من تو هستي براي زندگاني
ارزوي دلم رو توي چشام مي خوني
من ديگه خاک پاتم. هر جا بري باهاتم
من عاشق تو هستم . من تو رو مي پرستم

اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
براي ديدن تو
نفسم داره مي گيره
نفسم داره مي گيره

دشمن اگه هزار هزار
فشنگا شون قطار قطار
حلقه به دورت بزنن
صد تا بسي صد تا سوار
خودم مي يام مي برمت
با يک نگاه مي دزدمت
خودم مي يام مي برمت
با يک نگاه مي دزدمت


اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
اين دل بي قرارم
به دام تو اسيره
براي ديدن تو
نفسم داره مي گيره
نفسم داره مي گيره

http://ghesashderaze.blogfa.com/post/44







برچسب ها متن آهنگ این دل بی قرارم معین متن آهنگ معین دشمن اگه هزار هزار متن آهنگ قدیمی معین خودم میام میبرمت آهنگ دشمن اگه هزار هزار معین متن آهنگ دشمن اگه هزار هزار ریمیکس اهنگ معین دشمن اگه هزار هزار متن آهنگ ریمیکس معین خودم میام میبرمت ریمیکس خودم میام میبرمت متن رایگان آهنگ دشمن اگه هزار هزار متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو