loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا افتخاری شب پرستاره,    دانلود اهنگ MP3 هر شب منم و ستاره,    دانلود آهنگ MP3 عشق تازه از علیرضا افتخاری,&nb

حسین بازدید : 71 یکشنبه 15 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا افتخاری شب پرستاره
,    دانلود اهنگ MP3 هر شب منم و ستاره
,    دانلود آهنگ MP3 عشق تازه از علیرضا افتخاری
,    متن آهنگ MP3 شب پرستاره علیرضا افتخاری
,    کاشکی همه راه زمین جاده دیدار بشه
,    دانلود آهنگ
,   

http://www.myfaza2music.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8-%D9%BE%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87/

باستاره های اشکام
شبو پرستاره کردم
ازپس دو چشم گریون
من به شب نظاره کردم
هرشب منمو ستاره
چشمی که درانتظاره
چشمام خیره به جاددست
کز ره برسی دوباره
باز میای تا که من پر بگیرم
زنده باشم زندگی از سر بگیرم
بازبه جونم حس کنم عطر تنت رو
تن من باشی ومن پیراهن تو
هرچه جادده رو زمینه یا که بالا یاکه زیره
دشمن جون منه چونکه تو رو از من میگیره
هرچه راهه توی دنیا یا که نزدیک یا کهدوره
راه همون راه جدائیست یا عبوره یا غروبه
هرشب منمو ستاره
چشمی که درانتظاره
چشمام خیره به جاددست
کز ره برسی دوباره
باز میای تا که من پر بگیرم
زنده باشم زندگی از سر بگیرم
بازبه جونم حس کنم عطر تنت رو
تن من باشی ومن پیراهن تو
کاشکی همه راه زمین جاددیه دیدار بشه
رنج سفر کهنه بشه شادیا تکرار بشه
نقش تبسم لبای بسته رو خندون کنه
دردی نباشه که بخواد چشمی رو گریون کنه
باز میای تا که من پر بگیرم
زنده باشم زندگی از سر بگیرم
بازبه جونم حس کنم عطر تنت رو
تن من باشی ومن پیراهن تو
باستاره های اشکام
شبو پرستاره کردم
ازپس دو چشم گریون
من به شب نظاره کردم
هرشب منمو ستاره
چشمی که درانتظاره
چشمام خیره به جاددست
کز ره برسی دوباره
باز میای تا که من پر بگیرم
زنده باشم زندگی از سر بگیرم
بازبه جونم حس کنم عطر تنت رو
تن من باشی ومن پیراهن تو







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 علیرضا افتخاری شب پرستاره دانلود اهنگ MP3 هر شب منم و ستاره دانلود آهنگ MP3 عشق تازه از علیرضا افتخاری متن آهنگ MP3 شب پرستاره علیرضا افتخاری کاشکی همه راه زمین جاده دیدار بشه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو