loading...

ام پی تری فول

دل به تو دادم بمونه گفتی برو آدم دیوونه باشه ولی یادم می مونه میرم هر چی دارم بمونه دیدی دلم بد گیره بهت یهو خوشی زد زیر دلت میگی از من سیره دلت نکنه دوریم چسبیده بهت دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم

حسین بازدید : 103 جمعه 12 اردیبهشت 1399

دل به تو دادم بمونه گفتی برو آدم دیوونه باشه ولی یادم می مونه میرم هر چی دارم بمونه
دیدی دلم بد گیره بهت یهو خوشی زد زیر دلت میگی از من سیره دلت نکنه دوریم چسبیده بهت
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب


فتم که دیگه آدم شدی نگرانه حالم شدی پس چرا نامرد شدی سوهان روحو روانم شدی
فکر کردم منو درکم کنی اومدی درد کم کنی دلیله زجرم شدی نه دیگه بهتره شر کم کنی
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو