loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 تو میگفتی وفادارم محبت را خریدارم,    آهنگ mp3 سالار عقیلی تو میگفتی وفادارم,    آهنگ mp3 مرنجان دلم را که این مرغ وحشی سالار عقیلی,&n

حسین بازدید : 982 سه شنبه 24 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 تو میگفتی وفادارم محبت را خریدارم
,    آهنگ mp3 سالار عقیلی تو میگفتی وفادارم
,    آهنگ mp3 مرنجان دلم را که این مرغ وحشی سالار عقیلی
,    دانلود اهنگ mp3 سنتی تو میگفتی وفادارم محبت را خریدارم
,    گرچه ای پری ز دوریت بی قرار و بی شکیبم
,    کد پیشواز سالار عقیلی تو میگفتی وفادارم
,    زبامی که برخاست مشکل نشیند سالار عقیلی
,    افسون سحر استاد بنان
,    دانلود تصنیف افسون سالار عقیلی و کیوان ساکت
,    دانلود آهنگ
,   

 

https://tabtaraneh.net

متن آهنگ افسون سخن سالار عقیلی

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست مشکل نشیند
تو میگفتی وفا دارم
محبت را خریدارم ولی دیدم نبودی
تو گفتی آن حبیبم من
که بردردت طبیبم من ولی دردم فزودی
تو میگفتی که روز و شب
بود نام توام بر لببه عشقت بی شکیبم
دلم دیدیم نمی جویی
به لب هرگز نمی گوییبجز نام رقیبم
من از بی خبری ز نازودل ستانی تو
شدم فتنه بر آن محبت زبانی تو
غم خود به فسوون در دل من چون بنشاندی
زدی بر دل من آتش و در خون بنشاندی
گرچه ای پری زدوریت بی قرارو بی شکیبم
بر کنم دل از تو بس بود هر چه داده ای فریبم
من تحمل جفای تو بیش از این نمی توانم
گر فرشته ای دگر تو را از حریم دل برانم(۲)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 تو میگفتی وفادارم محبت را خریدارم آهنگ mp3 سالار عقیلی تو میگفتی وفادارم آهنگ mp3 مرنجان دلم را که این مرغ وحشی سالار عقیلی دانلود اهنگ mp3 سنتی تو میگفتی وفادارم محبت را خریدارم گرچه ای پری ز دوریت بی قرار و بی شکیبم کد پیشواز سالار عقیلی تو میگفتی وفادارم زبامی که برخاست مشکل نشیند سالار عقیلی افسون سحر استاد بنان دانلود تصنیف افسون سالار عقیلی و کیوان ساکت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو