loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ تو هیچ وقت فراموشم نمیشی,    دانلود اهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی منو این همه خاطره با اون نم بارون و این تنهایی,    د

حسین بازدید : 458 سه شنبه 04 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ تو هیچ وقت فراموشم نمیشی
,    دانلود اهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی منو این همه خاطره با اون نم بارون و این تنهایی
,    دانلود آهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی
,    یه خیابون خیسو یه دلتنگی فرزاد مستوفی
,    اهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی فرزاد مستوفی
,    دانلود اهنگ یه خیابون خیس و یه دلتنگی
,    یه خیابون خیس یه دلتنگی منو این همه خاطره با اون
,    تموم شهرو قدم میزنم زیر بارون و تنهاییام قرار نبود این مسیرو باز من اینجوری تنها بیام
,    راه بری تنهایی عشق تو گم کنی میدونی تنهایی سخته

,   

متن آهنگ سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

من پای تو و این عشق وامیستم

من انقدر ازت آرامش میگیرم

که نگران حال خودم نیستم

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

اینکه تو یه خیالی و کی گفته

همین که تنها میرم زیر بارون

خاطرات خوب تو یادم میافته

بازم منو خاطرات و بارون

بازم منو و دلتنگی و خیابون

یه دنیا حرف یه بغض تلخ تو گلوم

بازم منو و شب و صدای ناودون

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

من پای تو و این عشق وایمیستم

من انقدر ازت آرامش میگیرم

که نگران حال خودم نیستم

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

اینکه تو یه خیالی و کی گفته

همین که تنها میرم زیر بارون

خاطرات خوب تو یادم میافته

بازم منو خاطرات و بارون

بازم منو و دلتنگی و خیابون

یه دنیا حرف یه بغض تلخ تو گلوم

بازم منو و شب و صدای ناودون

 

 

 

 

https://smusic.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ تو هیچ وقت فراموشم نمیشی دانلود اهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی منو این همه خاطره با اون نم بارون و این تنهایی دانلود آهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی یه خیابون خیسو یه دلتنگی فرزاد مستوفی اهنگ یه خیابون خیسو یه دلتنگی فرزاد مستوفی دانلود اهنگ یه خیابون خیس و یه دلتنگی یه خیابون خیس یه دلتنگی منو این همه خاطره با اون تموم شهرو قدم میزنم زیر بارون و تنهاییام قرار نبود این مسیرو باز من اینجوری تنها بیام راه بری تنهایی عشق تو گم کنی میدونی تنهایی سخته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو