loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 ازم دوری اما دلت با منه,    متن ازم دوری اما دلت با منه,    عکس نوشته ازم دوری اما دلت با منه,    دانلود آهنگ mp3 دلت ب

حسین بازدید : 106 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 ازم دوری اما دلت با منه
,    متن ازم دوری اما دلت با منه
,    عکس نوشته ازم دوری اما دلت با منه
,    دانلود آهنگ mp3 دلت با منه محمد علیزاده
,    اهنگ mp3 دلت با منه با صدای محمد علیزاده
,    ازم دوری اما دلت با منه بابک نهرین
,    دانلود آهنگ mp3 محمد علیزاده دل به دله
,    کد آهنگ mp3 پیشواز ایرانسل ازم دوری اما دلت با منه
,    آهنگ mp3 دلت با منه هماهنگه
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

 

ازم دوری اما دلت با منه
ازت دورم اما دلم روشنه
توو چشمای تو عکس چشمامه
و توو چشمای من عکس چشمای تو
توی این لحظه هایی که دورم ازت،
همه خاطره هامونو خط به خط،
دوباره توو ذهنم نگاه می کنم
دارم اسمتو هی صدا می کنم
کی گفته از عشق تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
کی گفته از عشق تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
ازم دوری اما دلت با منه

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 ازم دوری اما دلت با منه متن ازم دوری اما دلت با منه عکس نوشته ازم دوری اما دلت با منه دانلود آهنگ mp3 دلت با منه محمد علیزاده اهنگ mp3 دلت با منه با صدای محمد علیزاده ازم دوری اما دلت با منه بابک نهرین دانلود آهنگ mp3 محمد علیزاده دل به دله کد آهنگ mp3 پیشواز ایرانسل ازم دوری اما دلت با منه آهنگ mp3 دلت با منه هماهنگه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو