loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ MP3 من توی این سیاهیا از همه روسیاه ترم,    دانلود آهنگ MP3 کلاغ روسیاه محسن چاوشی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه محسن چاوش

حسین بازدید : 94 پنجشنبه 10 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ MP3 من توی این سیاهیا از همه روسیاه ترم
,    دانلود آهنگ MP3 کلاغ روسیاه محسن چاوشی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه محسن چاوشی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه با لینک مستقیم
,    متن اهنگ MP3 کلاغ رو سیاه چاوشی
,    دانلود آهنگ MP3 محسن چاوشی کبوتر حرم
,    محسن چاوشی کلاغ رو سیاه با کیفیت 320
,    آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه محسن چاوشی آپارات
,    موزیک ویدیو کلاغ رو سیاه
,    دانلود آهنگ

 

تو دل یه مزرعه یه کلاغ رو سیاه
هوایی شده بره پابوس امام رضا
اما هی فکر میکنه اونجا جای کفتراست
آخه من کجا برم یه کلاغ که رو سیاست
من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم
تو همین فکرا بودش کلاغ عاشق ما
یه دلش میگفت برو یه دلش میگفت بمون
که یه هو صدایی گفت تو نترس و راهی شو
به سیاهی فکر نکن تو یه زائری برو
من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم







برچسب ها دانلود آهنگ MP3 من توی این سیاهیا از همه روسیاه ترم دانلود آهنگ MP3 کلاغ روسیاه محسن چاوشی با کیفیت 320 دانلود آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه محسن چاوشی با کیفیت 320 دانلود آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه با لینک مستقیم متن اهنگ MP3 کلاغ رو سیاه چاوشی دانلود آهنگ MP3 محسن چاوشی کبوتر حرم محسن چاوشی کلاغ رو سیاه با کیفیت 320 آهنگ MP3 کلاغ رو سیاه محسن چاوشی آپارات موزیک ویدیو کلاغ رو سیاه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو