loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ mp3 کجایی فیلم پدر,    دانلود آهنگ mp3 میانی سریال پدر,    متن آهنگ mp3 سریال پدر,    دانلود آهنگ mp3 سریال پدر گفتم این آغ

حسین بازدید : 100 جمعه 11 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 کجایی فیلم پدر
,    دانلود آهنگ mp3 میانی سریال پدر
,    متن آهنگ mp3 سریال پدر
,    دانلود آهنگ mp3 سریال پدر گفتم این آغاز پایان ندارد
,    دانلود اهنگ mp3 بی کلام سریال پدر
,    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال پدر
,    دانلود تیتراژ میانی سریال پدر
,    آهنگ mp3 تیتراژ ابتدایی سریال پدر
,    دانلود تیتراژ پایانی سریال پدر گفتم این آغاز پایان ندارد
,    دانلود آهنگ

 

 

گفتم این آغـاز، پایان ندارد!●♪♫
عشق اگر عشــق است، آسان ندارد…●♪♫
گفتی از پاییــز، باید سفــــر کرد●♪♫
گرچه گُل، تابِ طوفان ندارد…●♪♫
آن که لیلا شد در چشمِ مجنون، هم نشینی جز باران نـــدارد●♪♫
گفتم این آغــــاز، پایـــــان ندارد!●♪♫
عشق اگر عشــق است، آســان ندارد…●♪♫
شعر : اهورا ایمان
آن بهــــاران کــو؟ آن روزگـــاران کـــو؟●♪♫
زیرِ باران، آن حــالِ پریشان کـــو؟●♪♫
بازآ! منِ آسیمه سَر، بی بال و بی پر مانـــده●♪♫
جای تنهایی، در سینه ها مانده●♪♫


رفته مجنون و لیلا، به جا مانده●♪♫
از مستی و مینا و می، اشکی به ساغـــر مانده…●♪♫
گفتم این آغاز، پایان ندارد!●♪♫
عشق اگر عشق است، آسان ندارد…●♪♫
گفتی از پاییز، باید سفــــر کرد●♪♫
ملودی : ستار اورکی
گرچه گُل، تابِ طوفـــان ندارد…●♪♫
آن که لیلا شد در چشمِ مجنون، هم نشینی جز بـــاران نـــدارد●♪♫
گفتم این آغاز، پایان ندارد!●♪♫
عشق اگر عشق است، آسان ندارد…●♪♫
گفتم این آغــــاز، پایان ندارد!●♪♫
عشق اگر عشق است، آســــان ندارد…●♪♫

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 کجایی فیلم پدر دانلود آهنگ mp3 میانی سریال پدر متن آهنگ mp3 سریال پدر دانلود آهنگ mp3 سریال پدر گفتم این آغاز پایان ندارد دانلود اهنگ mp3 بی کلام سریال پدر دانلود تیتراژ ابتدایی سریال پدر دانلود تیتراژ میانی سریال پدر آهنگ mp3 تیتراژ ابتدایی سریال پدر دانلود تیتراژ پایانی سریال پدر گفتم این آغاز پایان ندارد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو