loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه   تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری میگفتی نترس دیگه تا منو داری یه خوابی تو بیداری یه حس خودآزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری من این دل وابستم که رفتی و نش

حسین بازدید : 77 یکشنبه 04 اسفند 1398

متن آهنگ رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه

 

تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری میگفتی نترس دیگه تا منو داری
یه خوابی تو بیداری یه حس خودآزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری
من این دل وابستم که رفتی و نشکستم ولی رو خودم همه درا رو بستم
ندادی از دستم نباشی بازم هستم گلایه ندارم من فقط خستم
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ جدید رضا صادقی عاشقی یک طرفه کد پیشواز ایرانسل رضا صادقی عاشقی یک طرفه رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ بیکلام رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ دانلود آهنگ رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود اهنگ قدیمی رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ mp3 رضا صادقی عاشقی یک طرفه متن آهنگ رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد پیشواز همراه اول رضا صادقی عاشقی یک طرفه تکست آهنگ رضا صادقی عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز رضا صادقی عاشقی یک طرفه کد پیشواز آهنگ رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود ریمیکس رضا صادقی عاشقی یک طرفه دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید رضا صادقی عاشقی یک طرفه با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو