loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مادر مرتضی پاشایی,    مرتضی پاشایی مادر,    اهنگ مرتضی پاشایی برای مادرش از بهشت,    اهنگ سوزناک مادر,    دا

حسین بازدید : 256 پنجشنبه 08 اسفند 1398



,    دانلود آهنگ مادر مرتضی پاشایی
,    مرتضی پاشایی مادر
,    اهنگ مرتضی پاشایی برای مادرش از بهشت
,    اهنگ سوزناک مادر
,    دانلود اهنگ تولد مخصوص مادر
,    دانلود آهنگ غمگین مادر
,    دانلود اهنگ مسافر مرتضی پاشایی
,    دانلود آخرین آهنگ مرتضی پاشایی قبل از مرگ
,    اهنگ مرگ مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ حرف های ناگفته ی” مرتضی پاشایی

.
یکی بود و یکی نبود
وسط این شهر شلوغ
جز عشقمون کسی نبود
مسافر یه جای خوب

.
شنیده بودم که خدا
خوبا رو میبره بهشت
برای مادرش سخت بود
رفتو ولی اینو نوشت :

.

که میدونــــی ….حالم این روزا بهتر از همه ست
آخه پیش خدا… دیگه دردی نمونده واسم
قول بده که تو غصه نخوری
دعا کن ؛ که دعای تو اینجا ثوابه واسم زنده بمونی ” ای گُل یاسَــم ”

.
پروازِ تو قفس شدم… بی نفس شدم
بخدا واسه من ؛ دیگه معنا نداره گُلم
راستشو بگو گریه نکنی… واسه بُردن من به یـه جای همیشه قشنگ…
از دست خدا گله نکنی
.
میدونی حالم این روزا بهتر از همه ست
آخه پیش خدا دیگه دردی نمونده واسم
قول بده که تو غصه نخوری…
دعا کن ؛ که دعای تو اینجا ثوابه واسم… زنده بمونی ” ای گُل یاسَــم ”

.
پروازِ تو قفس شدم… بی نفس شدم
به خدا واسه من دیگه معنا نداره گُلم…
راستشو بگو گریه نکنی ؛ واسه بُردن من به یـه جای همیشه قشنگ…
از دست خدا گله نکنی…

.


 

دانلود ویدیو [ اندازه 6 مگابایت ] DOWNLOAD







برچسب ها دانلود آهنگ مادر مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی مادر اهنگ مرتضی پاشایی برای مادرش از بهشت اهنگ سوزناک مادر دانلود اهنگ تولد مخصوص مادر دانلود آهنگ غمگین مادر دانلود اهنگ مسافر مرتضی پاشایی دانلود آخرین آهنگ مرتضی پاشایی قبل از مرگ اهنگ مرگ مرتضی پاشایی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو