loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه داره با دوری میجنگه برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید   متن آهنگ: بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه داره با دوری میجن

حسین بازدید : 275 دوشنبه 12 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه داره با دوری میجنگه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

متن آهنگ:

بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه

داره با دوری میجنگه دل چه بی قراره

از تو که میخونه دل دیگه نمیتونه

 

 

دونه دونه ب دونه داره بارون میباره

بگو بر میگردیو خیلی دیر کردیو 

دیگه کم کم داره سر میره تابو توونم

نفس جون منی دردو درمون منی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:6.73مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه آهنگ ناشناس بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه داره با دوری میجنگه دل چه بی قراره دانلود آهنگ داره با دوری میجنگه دل چه بی قراره آهنگ داره با دوری میجنگه دل چه بی قراره از تو که میخونه دل دیگه نمیتونه دانلود آهنگ از تو که میخونه دل دیگه نمیتونه آهنگ بیا دلم برات تنگه دنیام بی تو بی رنگه دانلود آهنگ دونه دونه ب دونه داره بارون میباره آهنگ دونه دونه ب دونه داره بارون میباره دانلود دونه دونه ب دونه داره بارون میباره بگو بر میگردیو خیلی دیر کردیو دانلود آهنگ بگو بر میگردیو خیلی دیر کردیو دیگه کم کم داره سر میره تابو توونم دانلود آهنگ دیگه کم کم داره سر میره تابو توونم آهنگ دیگه کم کم داره سر میره تابو توونم نفس جون منی دردو درمون منی دانلود آهنگ نفس جون منی درد و درمون منی آهنگ نفس جون منی درد و درمون منی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو