loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ساناز خانوم,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان ساناز خانم,    دانلود اهنگ عشق من ساناز خانوم باوفا مهربون,    اهنگ ساناز ساناز

حسین بازدید : 147 سه شنبه 13 اسفند 1398

,    دانلود آهنگ ساناز خانوم
,    دانلود آهنگ جدید حامد پهلان ساناز خانم
,    دانلود اهنگ عشق من ساناز خانوم باوفا مهربون
,    اهنگ ساناز ساناز
,    دانلود اهنگ ساناز من بگو
,    دانلود اهنگ ساناز از رضا سوگندی
,    عشق من ساناز خانوم قدیمی
,    آهنگ ساناز خانوم حامد پهلان اپارات
,    آهنگ ساناز موزیک
,    دانلود آهنگ
,   

 

عشق من ساناز خانوم جون من ساناز خانوم
مهربون ساناز خانوم باوفا ساناز خانوم

خوشگل شهرمون بود چشم و چراغمون بود
الماس و زر آوردن خوشگل شهرو بردن

♪♫ تکست آهنگ ساناز خانوم از حامد پهلان ♪♫


اونقده برام عزیزه میمیرم و زنده میشم
یه قطره اشک بریزه بسته به جونم جونش
قربون چشم معصوم اون قلب مهربونش

خوشگل شهرمون بود چشم و چراغمون بود
الماس و زر آوردن خوشگل شهرو بردن


عشق من ساناز خانوم جون من ساناز خانوم
مهربون ساناز خانوم باوفا ساناز خانوم

خوشگل شهرمون بود چشم و چراغمون بود
الماس و زر آوردن خوشگل شهرو بردن


عشق من ساناز خانوم جون من ساناز خانوم
مهربون ساناز خانوم باوفا ساناز خانوم

خوشگل شهرمون بود چشم و چراغمون بود
الماس و زر آوردن خوشگل شهرو بردن

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ساناز خانوم دانلود آهنگ جدید حامد پهلان ساناز خانم دانلود اهنگ عشق من ساناز خانوم باوفا مهربون اهنگ ساناز ساناز دانلود اهنگ ساناز من بگو دانلود اهنگ ساناز از رضا سوگندی عشق من ساناز خانوم قدیمی آهنگ ساناز خانوم حامد پهلان اپارات آهنگ ساناز موزیک دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو