loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ تاجیک حالا خورشید,    دانلود آهنگ از تو قهرمان بسازه امیر تاجیک 320,    دانلود آهنگ حالا خورشید روبرومه شب دیگه تمومه,    ا

حسین بازدید : 228 شنبه 17 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ تاجیک حالا خورشید
,    دانلود آهنگ از تو قهرمان بسازه امیر تاجیک 320
,    دانلود آهنگ حالا خورشید روبرومه شب دیگه تمومه
,    امیر تاجیک زندگی
,    دانلود آهنگ امیر تاجیک
,    دانلود آهنگ آسمان امیر تاجیک
,    اهنگ حالا خورشید روبرومه دیگه فصل سایه مرده
,    اهنگ غمگین امیر تاجیک
,    دانلود آهنگ سپیده زندگی از امیر تاجیک
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ حالا خورشید امیر تاجیک

جاده ها رو زیر و رو کن دل نده به نبض بن بست تا غروب سرخ خورشید فرصت قدم زدن هست
پاشو روزتو شروع کن وقتی راه قصه بازه کسی جز تو نمیتونه نمیتونه
از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه
حالا خورشید روبه رومه شب دیگه تمومه بخون با من بخون با من روشنی روبه رومه
حالا خورشید روبه رومه شب دیگه تمومه بخون با من بمون با من روشنی روبه رومه روشنی روبه رومه

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ تیتراژ حالا خورشید امیر تاجیک

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

پا به راه لحظه ها باش توی راه بی نهایت بگو با من بگو با من سر زندگی سلامت
پاشو روزتو شروع کن وقتی راه قصه بازه کسی جز تو نمیتونه نمیتونه
از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه از تو قهرمان بسازه
بگو با من بگو با من بگو با من بگو با من شب دیگه تمومه بگو با من بگو با من
روشنی روبه رومه روشنی روبه رومه روشنی روبه رومه
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 







برچسب ها دانلود اهنگ تاجیک حالا خورشید دانلود آهنگ از تو قهرمان بسازه امیر تاجیک 320 دانلود آهنگ حالا خورشید روبرومه شب دیگه تمومه امیر تاجیک زندگی دانلود آهنگ امیر تاجیک دانلود آهنگ آسمان امیر تاجیک اهنگ حالا خورشید روبرومه دیگه فصل سایه مرده اهنگ غمگین امیر تاجیک دانلود آهنگ سپیده زندگی از امیر تاجیک دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو