loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ ایوان بند خوش به حالت,    دانلود آهنگ خوش به حالت از ایوان بند,    متن اهنگ خوش به حالت ارمین,    ایوان بند خوش به حالت متن,&n

حسین بازدید : 224 دوشنبه 19 اسفند 1398


,    متن اهنگ ایوان بند خوش به حالت
,    دانلود آهنگ خوش به حالت از ایوان بند
,    متن اهنگ خوش به حالت ارمین
,    ایوان بند خوش به حالت متن
,    ایوان بند زیبای من
,    متن اهنگ نفس ایوان بند
,    متن آهنگ ایوان بند
,    دانلود اهنگ خوش به حالت گله دار
,    متن آهنگ دوست دارم ایوان بند
,    متن آهنگ

با اینکه یک روز هم لیلا نبودی من
عاشقم مجنون بی چون و چرایت
برگشتن از تو یک شب امکان ندارد
 وقتی عزیزم رفته ام تا بی نهایت
من جای خالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
این بی خیالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
من روی خوبت را بدت را بدترت را دوست دارم
دیوانه ام هر آدم دورو برت را دوست دارم
من زیر باران ماندن پشت دردت را دوست دارم

متن آهنگ خوش به حالت از ایوان بند

باشی نباشی با دلم جفتی
 اشکی که از چشمم نمیوفتی
دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی زیباتر از آنی که میگفتی
آرامشم را دیگر آشفتی دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی
من جای خالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
 این بی خیالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت
من روی خوبت را بدت را بدترت را دوست دارم
 دیوانه ام هر آدم دورو برت را دوست دارم
من زیر باران ماندن پشت دردت را دوست دارم







برچسب ها متن اهنگ ایوان بند خوش به حالت دانلود آهنگ خوش به حالت از ایوان بند متن اهنگ خوش به حالت ارمین ایوان بند خوش به حالت متن ایوان بند زیبای من متن اهنگ نفس ایوان بند متن آهنگ ایوان بند دانلود اهنگ خوش به حالت گله دار متن آهنگ دوست دارم ایوان بند متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو