loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ رامین بی باک یهو میزاره میره,    اهنگ یهو میزاره میره,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره,    ریتم اهنگ یهو میزاره میره, &nbs

حسین بازدید : 715 جمعه 23 اسفند 1398


,    متن اهنگ رامین بی باک یهو میزاره میره
,    اهنگ یهو میزاره میره
,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره
,    ریتم اهنگ یهو میزاره میره
,    یهو میزاره میره با صدای ساناز
,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره با گیتار
,    اکورد اهنگ یهو میذاره میره
,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره میزنه به سرش
,    دانلود اهنگ یه هو میذاره میره میزنه به سرش
,    متن اهنگ
,   

یهو میذاره میره میزنه به سرش منو تنها میذاره ولی می مونه غمش
شبو بی خوابیه من تنهام با یه نور شمع هر بار صدات زدم دورتر شدی ازم

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

تکست آهنگ یهو میذاره میره رامین بی باک و کاروئل

من باختم زندگیمو دوباره برگرد نه نمیخوام بسازم دوباره با درد
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری نگو نمیشه با من بسازی

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه







برچسب ها متن اهنگ رامین بی باک یهو میزاره میره اهنگ یهو میزاره میره دانلود اهنگ یهو میزاره میره ریتم اهنگ یهو میزاره میره یهو میزاره میره با صدای ساناز دانلود اهنگ یهو میزاره میره با گیتار اکورد اهنگ یهو میذاره میره دانلود اهنگ یهو میزاره میره میزنه به سرش دانلود اهنگ یه هو میذاره میره میزنه به سرش متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو