loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ محسن علاقه محسوس,    متن علاقه محسوس,    علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده,    دانلود آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده, &nb

حسین بازدید : 194 پنجشنبه 29 اسفند 1398


,    متن اهنگ محسن علاقه محسوس
,    متن علاقه محسوس
,    علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده
,    متن آهنگ عاشقم محسن ابراهیم زاده
,    آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده
,    متن علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده
,    متن اهنگ محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات
,    متن اهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده
,    متن اهنگ
,   

تو چی داری
تو چشات چی داری
توی نگات دلم داره میره برات
چشات که باز و بسته میشه
دلم میمیره زنده میشه
جلو چشم
دو دقیقه نباشی نمیشه
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل ک همیزنی من دلم واسه تو میره
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم







برچسب ها متن اهنگ محسن علاقه محسوس متن علاقه محسوس علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده متن آهنگ عاشقم محسن ابراهیم زاده آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده متن علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده متن اهنگ محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات متن اهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو