loading...

ام پی تری فول

فهمیدی عاشقت شدم دستم دیگه رو شد برات دنیای آروم دلم گم شد میون خنده هات اینجایی و احساس تو بهم سرایت میکنه قلبم داره به زندگی کنار تو عادت میکنه پاییز و بارون و یه چتر آغوش گرم و بوی عطر خاطره

حسین بازدید : 151 سه شنبه 05 فروردین 1399


فهمیدی عاشقت شدم دستم دیگه رو شد برات

دنیای آروم دلم گم شد میون خنده هات

اینجایی و احساس تو بهم سرایت میکنه

قلبم داره به زندگی کنار تو عادت میکنه

پاییز و بارون و یه چتر آغوش گرم و بوی عطر

خاطره میسازیم باهم نیست تو دلامون جای غم

با شال مشکی رو سرت شبو میاری پیش من

ستاره ها چشماتن و صورت نازت قرص ماه

دستمو میگیری و من میبوسمت دیوونه وار

دستات دو چوب جادو لبهاتم غول سیاه


پاییز و بارون و یه چتر آغوش گرم و بوی عطر

خاطره میسازیم باهم نیست تو دلامون جای غم

پاییز و بارون و یه چتر آغوش گرم و بوی عطر

خاطره میسازیم باهم نیست تو دلامون جای غم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو