loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ علی باقری حالم خرابه,    متن اهنگ علی باقری حرومت باشه,    متن آهنگ علی باقری میمیرم برات,    یه روز در میون حالم خرابه یه روز

حسین بازدید : 387 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,    متن آهنگ علی باقری حالم خرابه
,    متن اهنگ علی باقری حرومت باشه
,    متن آهنگ علی باقری میمیرم برات
,    یه روز در میون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب دلم چی میشه
,    متن اهنگ حالم خرابه از نوید یحیایی
,    اهنگ یه روز در میون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جوابه
,    اهنگ یه روز درمیون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب دلم چی میشه
,    اهنگ یک روز در میون حالم خرابه
,    متن اهنگ یه روز درمیون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب
,    متن آهنگ


متن آهنگ حالم خرابه از علی باقری

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بیقراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بیقراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

من که با چشمات حرفی نداشتم
واسه عشقم کم نمیذاشتم

که تو رفتی حالم خرابه
نگو داشتن تو توی خوابه

نگو زندگی همش سرابه و
عشق تو واسه من توی حبابه

دست تو بازم زوری نداره
دیگه پیش عشقت کم میاره

میدونی اینا همش بهونه است
به دور از حرفهای عاشقونه است

میگه تو رو دوست نداره
اینا همه بازی زمونه است

ترانه آهنگ حالم خرابه از علی باقری

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ علی باقری حالم خرابه متن اهنگ علی باقری حرومت باشه متن آهنگ علی باقری میمیرم برات یه روز در میون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب دلم چی میشه متن اهنگ حالم خرابه از نوید یحیایی اهنگ یه روز در میون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جوابه اهنگ یه روز درمیون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب دلم چی میشه اهنگ یک روز در میون حالم خرابه متن اهنگ یه روز درمیون حالم خرابه یه روز رفتی و حالا جواب متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو