loading...

ام پی تری فول

اصلا جور در نمیاد آخرش اینجوری تموم شهچجوری دلت میاد و بری شمام آرزوم شهآخه قلبم درگیر دلت شد بیخود بیخود یهویی همه چی رفتتنها موندم تو روزای بد شرایط سختآخه قلبم درگیر دلت بود رفتی دل من مردعشقم همه

حسین بازدید : 110 شنبه 16 فروردین 1399


اصلا جور در نمیاد آخرش اینجوری تموم شه

چجوری دلت میاد و بری شمام آرزوم شه

آخه قلبم درگیر دلت شد بیخود بیخود یهویی همه چی رفت

تنها موندم تو روزای بد شرایط سخت

آخه قلبم درگیر دلت بود رفتی دل من مرد

عشقم همه روزای خوب زندگیم رو با خودش برد

اگه بری چیزی ندارم دیگه از دست بدم

بگو چجوری باید حال دلمو پس بدم

دست خودم که نیست اگه اینجوری وابستتم


میری میمیرم بدجور وایستتم

اگه بری چیزی ندارم دیگه از دست بدم

بگو چجوری باید حال دلمو پس بدم

دست خودم که نیست اگه اینجوری وابستتم

میری میمیرم بدجور وایستتم

چی میخوای از منی که اینجوری خرابتم

که هر شب قفلم رو در ثابتم

شاید بخای بیای باز بگی پای رابطه ام

من افسرده ساکتم من افسرده ساکتم

اگه بری چیزی ندارم دیگه از دست بدم

بگو چجوری باید حال دلمو پس بدم

دست خودم که نیست اگه اینجوری وابستتم

میری میمیرم بدجور وایستتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو