loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی حسرت,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی عاشقم,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی خداحافظ,    فرشید ادهمی تا کی,   &

حسین بازدید : 212 یکشنبه 17 فروردین 1399

,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی حسرت
,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی عاشقم
,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی خداحافظ
,    فرشید ادهمی تا کی
,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی دروغ محض
,    فرشید ادهمی دل دیوونه
,    فرشید ادهمی تسکین
,    فرشید ادهمی مقطوع
,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی چشم چشم
,    فرشید ادهمی بلای جونم
,    اهنگ فرشید ادهمی خداحافظ
,    دانلود اهنگ فرشید ادهمی تاکی
,    دانلود آهنگ فرشید ادهمی تا کی
,    دانلود آهنگ


متن آهنگ حسرت از فرشید ادهمی 

اين روزا هر وقت که دلم ميگيره حسرت به دلم مي مونه که باز تو بگي دوست دارم

مگه سادست مگه ميشه ديگه هيشکي تو نميشه مگه ميشه نميتونم تو نموني نميمونم

يه روز گفتي دوست دارم يه روز رفتي که رفتي مثه بغضي سر راه نفسهامو گرفتي

به احساست به لبخندت من عادت کرده بودم چرا بد ديده بودم اينجوري به کي بد کرده بودم

اين روزا هر وقت که دلم ميگيره حسرت به دلم مي مونه که باز تو بگي دوست دارم

in roza harvaght ke delam migire hasrat be delam mimone ke baz to begi doset daram

خاطره هات خون به دلم ميکنه از حاله دلم وقتي که تنگه واسه چشمات بيزارم

khaterehat khon be delam mikone az hale delam vaghti ke tange vase cheshmat bizaram

تکو تنها تويه دنيام نميدوني تو رو ميخوام مي مونم با دله خسته دله تنگي که شکسته

براي من بدونه تو ديگه فرقي نداره بذار هر کي دلش ميخواد منو تنهام بذاره

براي تو يه عالم راه و بيراهه کشيدم کجا رفتي که حتي جاي پاتم نديدم

اين روزا هر وقت که دلم ميگيره حسرت به دلم مي مونه که باز تو بگي دوست دارم

in roza harvaght ke delam migire hasrat be delam mimone ke baz to begi doset daram

خاطره هات خون به دلم ميکنه از حاله دلم وقتي که تنگه واسه چشمات بيزارم

khaterehat khon be delam mikone az hale delam vaghti ke tange vase cheshmat bizaram

ترانه آهنگ حسرت از فرشید ادهمی 

براي من بدونه تو ديگه فرقي نداره بذار هر کي دلش ميخواد منو تنهام بذاره

براي تو يه عالم راه و بيراهه کشيدم کجا رفتي که حتي جاي پاتم نديدم

اين روزا هر وقت که دلم ميگيره حسرت به دلم مي مونه که باز تو بگي دوست دارم

in roza harvaght ke delam migire hasrat be delam mimone ke baz to begi doset daram

خاطره هات خون به دلم ميکنه از حاله دلم وقتي که تنگه واسه چشمات بيزارم

khaterehat khon be delam mikone az hale delam vaghti ke tange vase cheshmat bizaram







برچسب ها دانلود آهنگ فرشید ادهمی حسرت دانلود آهنگ فرشید ادهمی عاشقم دانلود آهنگ فرشید ادهمی خداحافظ فرشید ادهمی تا کی دانلود آهنگ فرشید ادهمی دروغ محض فرشید ادهمی دل دیوونه فرشید ادهمی تسکین فرشید ادهمی مقطوع دانلود آهنگ فرشید ادهمی چشم چشم فرشید ادهمی بلای جونم اهنگ فرشید ادهمی خداحافظ دانلود اهنگ فرشید ادهمی تاکی دانلود آهنگ فرشید ادهمی تا کی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو