loading...

ام پی تری فول

ساروی هستم دادا من پهلوون ♬😍 رقیب ندارمه دادا کل جهون 🎶 صحبت غیرت بوه مردانگی، با غیرت هستنه ساری ای وچون 🎶 قشنگ ساری می وطن ♬😍 منی جان و منی تنی، بووشم من تی فدا، می وطن هسته دادا 🎶🎶 کبوتر من، بال

حسین بازدید : 119 یکشنبه 24 فروردین 1399

ساروی هستم دادا من پهلوون ♬😍 رقیب ندارمه دادا کل جهون 🎶
صحبت غیرت بوه مردانگی، با غیرت هستنه ساری ای وچون 🎶
قشنگ ساری می وطن ♬😍 منی جان و منی تنی، بووشم من تی فدا، می وطن هسته دادا 🎶🎶
کبوتر من، بال و پر من، تاج سر من، ای دلبر من ♬😍 کل ایرون پا سولبزن همه جا ره ور بزن 🎶
تره گومه ها برار، ساری اتا سر بزن ♬😍 کبوتر من، بال و پر من، تاج سر من، ای دلبر من 🎶



ای خدا ای خدا، بووشم چلچلا، پر بزنم ای خدا، شیسه بیمیرم دلبرا 🎶
کبوتر من، بال و پر من، تاج سر من، ای دلبر من ♬😍 ساری ای وچون خدا، همه پاک و بی ریا 🎶
همه هستنه پهلوون ♬😍 با صفا و مهربون 🎶🎶
کبوتر من، بال و پر من، تاج سر من، ای دلبر من ♬😍 عشق من ساری خدا، اگه جنگ بوو دادا 🎶
جمع کمی شی جوونا، شی جان ره کمی فدا ♬😍 کبوتر من، بال و پر من، تاج سر من، ای دلبر من 🎶🎶







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو