loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ میبینم که همه ناز میکنن,    متن آهنگ قدیمی ای خدا از کامبیز,    متن آهنگ ای خدا از کامبیز,    متن اهنگ ای خدا چرا شدم از تو جد

حسین بازدید : 335 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن اهنگ میبینم که همه ناز میکنن
,    متن آهنگ قدیمی ای خدا از کامبیز
,    متن آهنگ ای خدا از کامبیز
,    متن اهنگ ای خدا چرا شدم از تو جدا
,    متن اهنگ قدیمی تو رفیقی تو عزیزی بپرس چرا اشک میریزی
,    از عشق توآواره ی هرکوی و خیابون
,    مثل گربه میپیچن تو پاهاشون
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ سروش ملک پور تو کجایی

از عشق تو آواره ی هر کوی و خیابون

مجنون شدمو زدم به هر دشت و بیابون

تنها با تو و سازمو این دو چشم گریون

میبینم که همه ناز میکنن با عاشقاشون

مثل … میچرخندو میپیچن تو پاهاشون

یا که اشک میریزن و زار میزنن تو بغلاشون

شاید ناز بخوان دست بکشن روی موهاشون

تو که یار میخوای دست بکشی روی موهام

ای خدا ای خدا چرا موندم از تو جدا

تو کجاییو من کجا تو خدا من کجا ای خدا

من چی هستم هرچی هستم بدون عاشق عشق تو هستم

از تو مستم بت پرستم دل به عشق روی تو بستم

تو رفیقی تو عزیزی بپرس چرا اشک میریزی

بپرس که از کی میگریزی بپرس به دنبال چه چیزی

++++++++

از عشق تو آواره ی هر کوی و خیابون

مجنون شدمو زدم به هر دشت و بیابون

تنها با تو و سازمو این دو چشم گریون

میبینم که همه ناز میکنن با عاشقاشون

مثل … میچرخندو میپیچن تو پاهاشون

یا که اشک میریزن و زار میزنن تو بغلاشون

شاید ناز بخوان دست بکشن روی موهاشون

تو که یار میخوای دست بکشی روی موهام

ای خدا ای خدا چرا موندم از تو جدا

تو کجاییو من کجا تو خدا من کجا ای خدا

من چی هستم هرچی هستم بدون عاشق عشق تو هستم

از تو مستم بت پرستم دل به عشق روی تو بستم

تو رفیقی تو عزیزی بپرس چرا اشک میریزی

بپرس که از کی میگریزی بپرس به دنبال چه چیزی







برچسب ها متن اهنگ میبینم که همه ناز میکنن متن آهنگ قدیمی ای خدا از کامبیز متن آهنگ ای خدا از کامبیز متن اهنگ ای خدا چرا شدم از تو جدا متن اهنگ قدیمی تو رفیقی تو عزیزی بپرس چرا اشک میریزی از عشق توآواره ی هرکوی و خیابون مثل گربه میپیچن تو پاهاشون متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو