loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ حلقت هنوز توی دست چپمه,    متن آهنگ هنوز حلقت تو دست چپه منه,    اهنگ حلقت تو دست چپه منه,    متن اهنگ حلقت تو دست چپه منه,&nb

حسین بازدید : 265 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,    متن آهنگ حلقت هنوز توی دست چپمه
,    متن آهنگ هنوز حلقت تو دست چپه منه
,    اهنگ حلقت تو دست چپه منه
,    متن اهنگ حلقت تو دست چپه منه
,    متن اهنگ ارشاد حلقت کو
,    متن آهنگ اقرار عباس ای اس
,    اهنگ تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه
,    متن اهنگ تو که میری میدی میگی اینا حق منه
,    اهنگ اقرار عباس ای اس
,    متن اهنگ دیگه از مخم پرید همه چی
,    اهنگ ارشاد زبونم قفل کرده نمیتونم چیزی بگم
,    متن اهنگ هنوز حلقت تو دسته چپه منه
,    متن اهنگ تو ک میری میدی میگی اینا حق منه
,    متن اهنگ
,   


روزگار با دل ما بدجوری تو تا میکنی
قلب یه عاشق و تو اینجوری رسوا میکنی
خیلی تنهام آره خیلی تنهام
خیلی تنهام آره خیلی تنهام
وای چه زود گذشت آخه روزای خوبه عاشقی
کاش بودی هنوز برام از اون روزا چیزی بگی


رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
امشب که مست مستم
از همه دنیا خستم
بی کس و تنها هستم
حلقت هنوز توی دستم
حلقت هنوز توی دستم


تکست آهنگ سعید آسایش به نام رفتی عشقم


سهم من از تو دیگه یه خط خاموشه فقط
به خدا زنگ میزنم هر روز و هر شب تا ابد
خیلی تنهام آره خیلی تنهام
خیلی تنهام آره خیلی تنهام
میدونم اسم من حتی دیگه یادت نمیاد
اما طفلی این دلم جز تو کسی رو نمیخواد
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
امشب که مست مستم
از همه دنیا خستم
بی کس و تنها هستم
حلقت هنوز توی دستم
حلقت هنوز توی دستم


میدونم که جای تو هیچکسی هیچوقت نمیاد
آخه من دیوونتم عاشقتم خیلی زیاد
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
دیگه بارون رو گلای گلدون من نمیاد
کنج ایوون دل من تا به ابد گریه میخواد
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
رفتی عشقم دیگه رفتی عشقم
امشب که مست مستم
از همه دنیا خستم
بی کس و تنها هستم
حلقت هنوز توی دستم
حلقت هنوز توی دستم








برچسب ها متن آهنگ حلقت هنوز توی دست چپمه متن آهنگ هنوز حلقت تو دست چپه منه اهنگ حلقت تو دست چپه منه متن اهنگ حلقت تو دست چپه منه متن اهنگ ارشاد حلقت کو متن آهنگ اقرار عباس ای اس اهنگ تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه متن اهنگ تو که میری میدی میگی اینا حق منه اهنگ اقرار عباس ای اس متن اهنگ دیگه از مخم پرید همه چی اهنگ ارشاد زبونم قفل کرده نمیتونم چیزی بگم متن اهنگ هنوز حلقت تو دسته چپه منه متن اهنگ تو ک میری میدی میگی اینا حق منه متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو