loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ مثل نفسی توی جونم,    متن اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت,    متن اهنگ عشقم جان دلم میشه یه قولی بدی,    متن میدونی که چقدر دوست د

حسین بازدید : 100 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,    متن اهنگ مثل نفسی توی جونم
,    متن اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت
,    متن اهنگ عشقم جان دلم میشه یه قولی بدی
,    متن میدونی که چقدر دوست دارم
,    عشقم جان دلم میشه یه قولی بهم بدی
,    بهراد شهریاری عشقم
,    متن اهنگ بهراد شهریاری دلتنگم
,    کلیپ خیلی خوبه پیش تو حالم
,    اهنگ ميميرم اگه دستامو ول كني و بري
,    متن آهنگ بهراد شهریاری قبل از تو
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل بهراد شهریاری خیلی خوبه
,    کلیپ بهراد شهریاری خیلی خوبه
,    متن اهنگ بهراد شهریاری دلبندم
,    متن اهنگ
,   

میدونی که چقدر تو رو دوست دارمت میمیرم اگه باشه غمت
میمیرم اگه دستمو ول کنیو بری وقتی دیوونتم بری عشق تو میکشتم
خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم
مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم

میدونی تا حالا مثل تو ندیدم جونمو واسه تو میدم
میخوام داد بزنم همه بشنون عشقمی آره عاشقتم بری عشق تو میکشتم
خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم
مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم
خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم
مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم







برچسب ها متن اهنگ مثل نفسی توی جونم متن اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت متن اهنگ عشقم جان دلم میشه یه قولی بدی متن میدونی که چقدر دوست دارم عشقم جان دلم میشه یه قولی بهم بدی بهراد شهریاری عشقم متن اهنگ بهراد شهریاری دلتنگم کلیپ خیلی خوبه پیش تو حالم اهنگ ميميرم اگه دستامو ول كني و بري متن آهنگ بهراد شهریاری قبل از تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل بهراد شهریاری خیلی خوبه کلیپ بهراد شهریاری خیلی خوبه متن اهنگ بهراد شهریاری دلبندم متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو