loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ هوای تو آرشام سپهری Lyrics Music Arsham Sepehri Havaye To ترانه و شعر آهنگ هوای تو آرشام سپهری دل من یه جوری به تو گیره که بدون چشات شک نکن میمیره نزار تنهاش روی ابرا عطر تو هر زمان

حسین بازدید : 117 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

متن آهنگ هوای تو آرشام سپهری

Lyrics Music Arsham Sepehri Havaye To

متن آهنگ هوای تو آرشام سپهری

ترانه و شعر آهنگ هوای تو آرشام سپهری

دل من یه جوری به تو گیره
که بدون چشات شک نکن میمیره

نزار تنهاش روی ابرا عطر تو هر زمان میپیچه
بی تو دنیا هیچه تا ابد پیشم باش

من همه دنیامو میدم واسه تو
تو خود ماهی و من فدای تو
نمیشه رد شم از هوای تو

همه دنیام جز تو نمیخوام

نزار تنهام جز تو نمیخوام


این قلب دیوونه بی تو توو زندونه
تا ابد مجنون چشماتم

تو مثل رویایی واقعا زیبایی
هر زمان هرجایی همراتم

من همه دنیامو میدم واسه تو
تو خود ماهی و من فدای تو
نمیشه رد شم از هوای تو

همه دنیام جز تو نمیخوام
نزار تنهام جز تو نمیخوام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو