loading...

ام پی تری فول

دست خودم نیست که واسه تو وایمیسه قلبم برات میزنه جونم مثل تو که نیست که عشق تو یه ریسکه اما می ارزه مهربونم میدونی قلبم میمیره حتما نخوای پیشم بمونی خسته شی از من هیشکی ندیدم مثل تو بی رحم ولی

حسین بازدید : 99 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

دست خودم نیست که واسه تو وایمیسه
قلبم برات میزنه جونم

مثل تو که نیست که عشق تو یه ریسکه
اما می ارزه مهربونم

میدونی قلبم میمیره حتما نخوای پیشم بمونی
خسته شی از من

هیشکی ندیدم مثل تو بی رحم
ولی بازم عشق منی و شدی عزیزم

مهربون ترین منی آخه تو عشق و جون منی
با تو خوشبخت ترین آدم دنیام

نفسم بند به نفست میشه همیشه دلواپست
دلِ دیوونه و عاشق و شیدا


مهربون ترین منی آخه تو عشق و جون منی
با تو خوشبخت ترین آدم دنیام

نفسم بند به نفست میشه همیشه دلواپست
دلِ دیوونه و عاشق و شیدا


با تو توو این خونه همه چی میزونه
بدجور دلم پیش تو گیره

همه چی آرومه واسه تو دیوونه
لب تر کنی دلم میمیره

میدونی قلبم میمیره حتما
نخوای پیشم بمونی خسته شی از من

هیشکی ندیدم مثل تو بی رحم
ولی بازم عشق منی و شدی عزیزم

مهربون ترین منی آخه تو عشق و جون منی
با تو خوشبخت ترین آدم دنیام

نفسم بند به نفست میشه همیشه دلواپست
دلِ دیوونه و عاشق و شیدا

مهربون ترین منی آخه تو عشق و جون منی
با تو خوشبخت ترین آدم دنیام

نفسم بند به نفست میشه همیشه دلواپست
دلِ دیوونه و عاشق و شیدا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو