loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین یه جوری درگیرت شدم من که یکم ازم دور میشی میگیره قلبم شک نکن هیشکی غیر تو نیستش تو دیدم من به این راحتی ها به کسی دل نمیدم تو نمیدونی وقتی پیشمی من پشتم بهت گرمه نا

حسین بازدید : 93 یکشنبه 25 خرداد 1399

متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین

یه جوری درگیرت شدم من که یکم ازم دور میشی میگیره قلبم
شک نکن هیشکی غیر تو نیستش تو دیدم
من به این راحتی ها به کسی دل نمیدم
تو نمیدونی وقتی پیشمی من پشتم بهت گرمه
ناراحت باشی میارم روی لبات خنده
خب عادت کردم به بودن با تو
تا صبح خودم گوش میدم همه حرفاتو
ببین هر کاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم
بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
انقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات
ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم
بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
انقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات


یه تنه وایمیسم جلو همه به همه میگم که عشق منه
من مال اونم اون مال منه به خدا میخوامش یه عالمه
یه عالمه یه عالمه
ببین هر کاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم
بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
انقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات
ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم
بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
انقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو