loading...

ام پی تری فول

چطور درده که دردم گفتنی نیست چطور درده که دردم گفتنی نیست که سنگم بر هوا انداختنی نیست که سنگم بر هوا انداختنی نیست بهم گفتن که از یارت جدا شو که یار جانه و جانم کندنی نیست بهم گفتن که از یارت ج

حسین بازدید : 115 شنبه 21 تیر 1399

چطور درده که دردم گفتنی نیست

چطور درده که دردم گفتنی نیست

که سنگم بر هوا انداختنی نیست

که سنگم بر هوا انداختنی نیست

بهم گفتن که از یارت جدا شو

که یار جانه و جانم کندنی نیست

بهم گفتن که از یارت جدا شو

که یار جانه و جانم کندنی نیست

روزگار روزگار این زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید از پشت سر زد به من

روزگار روزگار این زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید از پشت سر زد به من

تو گل سرسبد بیچاره من یار

مو که دیوانه یم سنگم نزن یار

اگه سنگم زدی اسمم صدا کن

یه نگاهی کن و منو رها کن

روزگار روزگار این زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

دانلود آهنگ محلی روزگار روزگار این زخما نامردیه از مرتضی جوان

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید از پشت سر زد به من

روزگار روزگار این زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید از پشت سر زد به من

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو