loading...

ام پی تری فول

نشونی از تو اینجا نیست تموم جاده تاریکه کی از حالت خبر داره بگو کی به تو نزدیکه کجای زندگیمی تو که من اینقدر بی تابم کجا خواباتو میبینی که با فکرت نمیخوابم دارم گم میکنم هر بار خودم رو تا تو پیدا

حسین بازدید : 90 سه شنبه 21 مرداد 1399

نشونی از تو اینجا نیست تموم جاده تاریکه
کی از حالت خبر داره بگو کی به تو نزدیکه

کجای زندگیمی تو که من اینقدر بی تابم
کجا خواباتو میبینی که با فکرت نمیخوابم

دارم گم میکنم هر بار خودم رو تا تو پیدا شی
چه خوبه گم شدن وقتی بدونم مقصدم باشی

دارم گم میکنم هر بار خودم رو تا تو پیدا شی
چه خوبه گم شدن وقتی بدونم مقصدم باشی

تکست آهنگ نشونی تکاوش

دارم سرگیجه میگیرم دارم میرم به بی راهه
نمیفهمم شاید این بار مسیرم به تو کوتاهه

اگه باز آرزوهایی برای هردومون داری
بیا دستاتو برگردون به این دنیای تکراری

دارم گم میکنم هر بار خودم رو تا تو پیدا شی
چه خوبه گم شدن وقتی بدونم مقصدم باشی

دارم گم میکنم هر بار خودم رو تا تو پیدا شی
چه خوبه گم شدن وقتی بدونم مقصدم باشی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو